Citate Despre Motivare

* Nu sunt un profesor: doar un tovaras pe care l-ai intrebat pe unde sa mergi
* Ti-am aratat spre inainte - inaintea mea, dar si a ta - George Bernard Shaw
* Da-i unui om un peste, si va fi satul o zi intreaga: invata-l sa pescuiasca, si va si satul o viata intreaga - LAO TZU, filosof chinezm secolul al VI-lea i.Ch
* Nu exista reguli aici - incercam sa realizam ceva - Thomas Edison
* Cel mai mare dusman al adevarului este cel mai adesea nu minciuna, intentionatam urzita si nesinceram, ci mitul - durabil, convingator si nerealist - John F. Kennedy
* Fericirea este sensul si scopul vietii, singura tinta si finalul existentei umane - Aristotel
* Succesul nu este cheia fericirii. Fericirea este cheia succesului. Daca iti place ce faci, vei avea succes
* Intotdeauna mi-am dorit insemnele bogatiei, in schimb, am avut poarte de insemnele saraciei. Am capatat insemnele gresite - si tare neplacute mai sunt - Peter Cock
* Descoperirea succesului interior este cel mai bun, mai usor si de fapt, singurul de a obtine si de a te bucura de orice altceva in viata - Spencer Johnson
* Toti banii din lume sunt cheltuiti pentru a ne simti bine - Ry Cooder

* Este mai bine sa lasam viata sa vorbeasca despre noi in locul cuvintelor - Mahatma Gandhi
* Poti sa fi nemultumit de inceputul de chelie sau poti sa te bucuri ca ai un cap pe umeri - Timothy Miller
* Din cand in cand este bine sa te opresti din urmarirea fericirii si sa te multumesti sa fi fericit - Guillaume Apoillnaire
* Vrei ceea ce vrei indiferent daca tu crezi ca poti capata - Robert Fritza
* Pentru cei mai multi dintre noi, marele pericol nu este ca tintim prea sus si nu reusim, ci ca tintim prea jos si reusim - Michelangelo
* Cand un om sta langa o fata draguta vreme de o ora, pare ca a trecut doar un minut. Dar lasa-l sa stea un minut pe o plita incinsa, si va parea mai mult decat orice ora. Asta e relativitatea - Einstein
* Toate visele par imposibile pana cand le indeplineste cineva - Barry Neil Kaufman
* Ingerii zboara pentru ca o iau usor - G. K. Chesterton
* Poti sa ai orice iti doresti daca renunti sa mai vrei - Lester Levenson
* Daca vrei sa faci ceva important, este necesar sa fie la un nivel usor mai scazut decat pregatirea ta - James Watson, om de stiinta detinator al Premiului Nobel
* Dovedeste-ti limitarile si poti fi sigur ca sunt ale tale - Richard Back
* A iubi inseamna sa fi fericit de ceva - fara conditii, fara judecati, fara asteptari - Barry Neil Kaufman
* Prietenia se naste in clipa in care o persoana ii spune alteia: “Ce, si tu? Credeam ca eu sunt singurul” - C. S. Lewis
* Sunt geloasa pe copii din Etiopia: mi-ar placea sa fiu si eu slaba ca ei, dar fara muste, moarte si toate celelalte - Mariah Carey
* Concluzia este ca oamenii nu sunt niciodata perfecti, dar dragostea poate fi - Tom Robbins
* Oare nu imi distrug inamicul atunci cand mi-l fac prieten? - Abraham Lincoln
* Religia mea este simpla - religia mea este bunatatea - Dalai Lama
* Nu stiu sigur cine a descoperit apa - dar sunt destul de sigur ca nu un peste - Marshall McCluhan
* Vocea din capul tau nu este glasul lui Dumneze - doar vorbeste ca si cum ar crede ca este - Cheri Huber
* Fiintele umane sunt singurele creaturi ce isi fac nevoile in propriul cuib pentru a se sili sa se mute - Bruce diMarsico
* Observa-i pe toti oamenii - pe tine cel mai mult - Ben Franklin
* Vad prin ochii mei, nu cu ei - William Blake
* Arati ca un om care accepta ceea ce vede deoarece se asteapta sa se trezeasca. In mod ironic, acest lucru nu este departe de adevar - din filmul Matrix
* Nu te intreba ce ii trebuie lumii - intreaba-te ce te face sa prinzi viata si pune-te pe treaba. Deoarece lumii ii trebuie oameni care au prins viata - Howard Thurman
* Toti oamenii viseaza, dar nu in mod egal. Cei care viseaza noaptea in coltisoarele prafuite ale mintii lor, se trezesc si descopera ca totul a fost inchipuire. Dar visatorii cu ochii deschisi sunt periculosi, caci si-ar putea trai visele cu ochii deschisi si le-ar pune in practiva - Lawrence al Arabiei
* Singurul tiran pe care il voi urma este mica si linistita voce interioara - Mahatma Gandhi
* Inima are motivele ei, despre care judecata nu are cunostinta - Antoine de Saint-Exupery
* Ignora tot ce iti insulta sufletul, si insasi carnea ta va deveni un minunat poem - Walt Whitman
* Dorinta indica drumul - Mandy Evans
* Daca singura unealta pe care o ai este un ciocan, vezi cuie peste tot - Abraham Maslow
* Educatia este cheia care deschide usa de aur a libertatii - George Washington Carver
* Singurul avantaj competitiv de durata este abilitatea de a invata mai repede decat concurentii tai - Arie de Geus
* Nu exista oameni prosti, doar stari proaste - Anthony Robbins
* Daca oamenii ar invata sa mearga si sa vorbeasca asa cum sunt invatati sa scrie si sa citeasca, toata lumea ar schiopata si s-ar balbai - Mark Twain
* Daca tu ai un mar si eu am un mar si facem schimb de mere, atunci tu si eu vom avea in continuarea un mar. Dar daca tu ai o idee si eu am o idee si le schimbam intre ele atunci fiecare dintre noi va avea doua idei - George Bernard Shaw
* Tu iti creezi urmatoarea clipa. Asta este realitatea - Sarah Paddison
* Fiintele umane, care sunt aproape unice prin abilitatea de a invata din experienta semenilor sai, sunt de asemenea remarcabile pentru lipsa dorintei de a o face - Douglas Adams
* Secretul succesului - cazi de 7 ori; te ridici de 8 - Proverb chinez
* O intrebare functioneaza pentru ca, spre deosebire de o afirmatie care iti cere sa te supui, o intrebare iti cere sa gandesti. Mintea pare sa prefere sa gandeasca, nu sa se supuna - Nancy Kline
* Multi oameni se duc la pescuit toata viata fara sa stie ca nu cauta pestele - Henry David Thoreau
* Viata naste viata, energia naste energie. Doar cheltuindu-te pe tine devii bogat - Sarah Bernhardt
* Ori gasim un drum, ori facem unul - Hannibal
* Nu exista incercare - exista doar faci sau nu faci - Yoda
* A stii ca urmeaza sa fi spanzurat dimineata te face sa te concentrezi de minune - Samuel Johnson
* Nu-ti face griji - fa bani - Richard Carlson
* Fa ce te sperie si moartea fricii este sigura - Eleanor Roosevelt

0 comentarii: